"Sulle - Mulle" laat

Vanatehnikaklubi Levatek korraldamisel ja Kastre valla toetusel toimunud laat oli sellel aastal järjekorras juba kahekümne teine. Asukoht endiselt Mellistes, kohvik Käbitare juures. Müüjaid oli üle saja ning ostjaid ja huvilisi palju.

Täname toetuse eest Kastre valda ja Urmas Lüpsikut.

Väinamere Sõit

Meie klubi traditsiooniks on saanud, et igal aastal toimub vanasõidukitega peaaegu nädalane sõit välismaale. Seoses sellel aastal kujunenud olukorraga
otsustasime pikema retke ette võtta kodusel Eestimaal. Tartust alguse
saanud reisile startis kakskümmend üks vanasõidukit ning esimeses peatuspaigas Turbas, kus külastasime MoMu, liitus meiega veel neli mootoratast Hiiumaa klubist. Edasi viis sõit Laitsesse ning seal saime tutvuda rallipargi tööde ja tegemistega. Järgmiseks suundusime Hiiumaale. Kahe päeva jooksul tutvusime kohalike vaatamisväärsustega ja edasi keerasime sõidukite “ninad” Saaremaa suunale. Paar järgmist päeva liikusime saare teedel ning külastasime erinevaid turismiobjekte. Saaremaalt mandrile saabudes astusime läbi Halinga automuuseumist ja külastasime Pärnus vanatehnika tõelist spetsialisti. Koju jõudsid kõik õnnelike ja väsinutena, seljataga 1200 kilomeetrit Eestimaa teid.

Suur tänu MoMu, Laitse rallipark, klubi Randröövel, Halinga automuuseum,
Väino Karu ja kõik sõidust osavõtjad.

Levatek 25

Vanatehnikaklubi Levatek 25. juubeliaasta pidulik tähistamine sai alguse 18. juuli keskpäeval kogunemisega Ringtee 45. Järgnevalt sõideti ühise kolonnina Tartu kesklinna Vabaduse puiesteele, kus linnarahval oli võimalus lähemalt tutvuda erinevate vanasõidukitega. Näitusel osales ligi kolmkümmend sõidukit ja mootorratast. Peale paaritunnist näitust anti start juubelisõidule, millest võttis osa 18 ekipaaži. Võidusõit sõideti maalilistel ja kurvilistel Lõuna-Eesti teedel ning finiš oli Cantervilla lossis. Marsruudil tuli leida esitatud küsimustele vastused ning lõpetada sõit etteantud ajas. Kõik osavõtjad jõudsid õnnelike ja rahulolevatena finišisse. Peale seda algas pidulik õhtusöök, millest võtsid osa ka mitmed esindajad erinevatest Eesti vanatehnika klubidest.

Vanasõidukite Suursõit

Juba traditsiooniks saanud ja iga viie aasta tagant toimuv Vanasõidukite Suursõit toimus Covid-19 viiruse tõttu sellel aastal teisiti. Tavaliselt toimub suursõit mitme päeva jooksul läbides sadu kilomeetreid, siis sellel aastal koguneti klubisiseselt ning otsustati sõita erinevatel marsruutidel.
Üks seltskond läbis marsruudi Tartu – Narva-Jõesuu – Tartu ning teine otsustas liikuda suunal Tartu – Vastseliina – Rõuge – Tartu.

Kokku osales üle kahekümne vanasõiduki.

Suur tänu Autolehele, kes tegi ilusa kajastuse meie retkest.